Sütés-főzés, ahogy te is szeretnéd

HENI SÜT NEKED

A hátszín találkozása a paradicsommal - szerelem első látásra!

Sült hátszín, házi paradicsomszósszal...

2014. november 09. - Heni süt neked

Hadd kezdjem azzal, hogy a vasárnap igenis a megérdemelt finomságok napja. Amikor kényeztetjük magunkat. Na, a hátszín pont ilyen. Ízes, omlik a szájban, zamatos, szaftos...

ADJUK VISSZA A MARHAHÚS EREDETI ÉRTÉKÉT! Mert nem minden marhahúsból készült étel drága, véres vagy épp bonyolult. Lásd az alábbiakat:

egy gyönyörű, márványos hátszínre bukkantam a hentesemnél. Muszáj volt elhozni. Egyszerűen sóba és borsba hempergettem, nagyon forró olajon, nagy lángon sütöttem 8 percig az egyik, és 5 percig a másik oldalán. Miután kivettem a serpenyőből, hagytam pihenni úgy 15 percet, majd felszeleteltem a szaftos, zamatos sültet. Isteni lett. A hús szinte elolvadt a számban. Hozzá házi készítésű pikáns paradicsomszószt és pitát kínáltam.
Paradicsomszósz recept: negyedekre vágtam a paradicsomot, lábosba tettem, sóztam, borsoztam, egy csipetnyi cukrot adtam hozzá, , és lassú tűzön szétfőztem. A végén egy kevés Wochestershire szósszal öntöttem nyakon.

kész hátszín.jpg

hátszín.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://henisutneked.blog.hu/api/trackback/id/tr596864563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása