Sütés-főzés, ahogy te is szeretnéd

HENI SÜT NEKED

Amikor a chili és a fahéj megment egy egyszerű ételt

2014. november 26. - Heni süt neked

Sikerült olcsón cukkinihez jutnom. Plusz valami paprikásra vágytam. Így a legegyszerűbb megoldás volt a kézenfekvő: cukkini pörkölt. Igen, tudom. Nem egy nagy kunszt. De egy egyszerű étel néha maga a tökély. Persze mindent meg lehet kicsit bolondítani, és ugye egy kis őrültség sosem árt.... Ez a csavar sem egy hú de extra valami, egyszerűen csak egy csipet fahéj!Hogy igazán pikáns legyen egy kis csípőset is belecsempésztem. Chili for ever! :)

cukkini pörkölt.jpg

 

 

Én magában szoktam enni, de rizzsel tálalva tartalmasabb.

kész cukkini pöri rizzsel.jpg

Tipp!
Bevallom, nem szeretek kidobni ételt. Újrahasznosítani viszont annál inkább!
A megmaradt cukkini pörköltet egy botmixerrel pürésítettem, kifőztem hozza tésztát és egy kis főzőlével együtt nyakon öntöttem a piros szósszal! Isteni!!! Ha nem akarsz másnap is ilyet enni, fagyaszd le!

pennével, újrahasznosítva.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://henisutneked.blog.hu/api/trackback/id/tr26935325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása