Sütés-főzés, ahogy te is szeretnéd

HENI SÜT NEKED

Újkrumplis zöldsaláta az egyszerűség jegyében

2016. május 17. - Heni süt neked

Ha megmarad petrezselymes újkrumpli tegnapról, és van egy darab uborkád, paradicsomod, és újhagymád otthon, akkor keverd össze az egészet (miután felszeletelted, kockáztad), sózd, borsozd, önts hozzá kevés olívaolajat és csavarj rá egy fél citrom levét. Tálaláskor friss petrezselyemmel szórjuk meg. Na, ezt nevezem én salátának.

Kb. ennyi időbe telik elkészíteni, mint ahogy most ezt elolvastad. Szerintem állj neki. Szerintem.

ujkrumpli_salata.jpg

Hozzávalók:

  • maradék petrezselymes újkrumpli
  • 1 db fürtös uborka meghámozva
  • 1 nagyobb darab paradicsom
  • 1 csomag újhagyma (én a lilát szeretem nagyon)
  • só, bors, olívaolaj, citromlé

Elkészítése:

a bevezetőben olvashatod:)

A bejegyzés trackback címe:

https://henisutneked.blog.hu/api/trackback/id/tr638725094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása