Sütés-főzés, ahogy te is szeretnéd

HENI SÜT NEKED

Szárított marhahús, házilag

próbálkozom, tehát vagyok...

2014. október 09. - Heni süt neked

 Imádom a szárított marhahús ízét, aromáját, textúráját, mindent. Azonban hozzájutni nem egyszerű és hát aranyárban van. Sőt... Ezért arra gondoltam, hogy megpróbálom házilag előállítani ezt az íz bombát.

Először is megkerestem a megfelelő húsrészt. Választásom a marhafartőre esett. Puha, ízletes húsfajta. Vettem fél kilót, amit vékonyra szeleteltem és lesózva hagytam 1 órát állni.

fartő.jpg

 szeletelve.jpg

Miután a só kivont némi nedvességet a húsból, szárazra töröltem, és egy sütőrácson elhelyezett sütőpapírra tettem a húsdarabokat. Megszórtam újból egy kis sóval és chiliporral, majd 50 fokos sütőbe tettem kb. 10-12 órára, a hús vastagságától függően.

sütőkész.jpg

Itt tartunk most. Feszült várakozás... :)

Folyt.köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://henisutneked.blog.hu/api/trackback/id/tr546774629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása