Sütés-főzés, ahogy te is szeretnéd

HENI SÜT NEKED

Ha péntek, akkor hal...

amikor visszaköszönnek a nyári, tengerparti emlékek...

2014. november 07. - Heni süt neked

Tegnapi békásmegyeri piacolásom egyik eredménye az egészen apró szardellák. Gondoltam, hogy ma úgyis rohanásban leszek, viszont ennék valami gyorsat, halat és finomat, így kb. 10 perc alatt el is készültem minden idők legropogósabb, ízletesebb halával. Jó, igaz! Nem igazán ebéd, de egy pénteki napon, amikor az ember nem igazán akar nagy főzést lezavarni, tökéletes megoldás ez a ropogtatnivaló. Most is, írás közben falatozom belőle. Lehet, hogy istenkáromlás, de ehhez nem borra vágytam, hanem egy pohár, hideg sörre! És igen! Tökéletes párosítás. Próbáld ki te is! Akár csak magadnak készíted, akár csak átugranak a barátaid, hidd el, kitűnő választás a sült szardella darabkák. (Chucky, a macskám is elismerően szólt róla egy megnyugtató nyávogás és szájának megnyalása közepette!) :)

halacskák.JPG

VALLJUK, BE ŐSZINTÉN, AZÉRT IS SZERETJÜK, MERT VISSZAIDÉZI A NYARAT, A TENGERPARTOT, AZ ÍZEKET, HANGULATOKAT!

Elkészítése tényleg hihetetlenül egyszerű, giszen csak 4 összetevő kell hozzá: liszt, só, bors, olaj és persze a szardellák:

sóval, borssal összekevert lisztben megforgattam a halakat és forró, bő olajban aranybarnára és ropogósra sütöttem.

Végül citrommal tálaltam, hiszen az egészre ő teszi rá a koronát. Az összes ízt kiemeli a kifacsart citrom leve.

További fotók szardella.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://henisutneked.blog.hu/api/trackback/id/tr916874647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása