Sütés-főzés, ahogy te is szeretnéd

HENI SÜT NEKED

Óda a hűtőhöz...

avagy halat enni nem kiváltság...

2014. december 07. - Heni süt neked

Ó, hűtő! Te hűséges társam, te! Ki mindig kisegítesz a bajban... Hisz most is ott voltál és megoldottad égető problémámat: MI LEGYEN EBÉDRE??? Gyorsra, könnyűre vágytam. És persze zamatosra... A fagyasztó rejtekéből elővarázsoltam azt a harcsafilét, amit pár hete a békásmegyeri piac halas szekciójánál fogtam. Na, jó. Nem én fogtam ki a vízből, de én mutattam rá, hogy melyik darab legyen az. Azért ez is egyfajta teljesítmény. Vagy nem? :)

A lényeg, hogy felkockáztam a harcsa húsát és olívaolajon átpirítottam a fűszerekkel. Úgy mint: só, bors, rozmaring, kapor, kevés fokhagyma, petrezselyem, babérlevél. Pár perc alatt kész volt. Közben apró kockára vágtam a paradicsomot, a zöld pritaminpaprikát, egy szál szép, piros, hosszúkás chilit, 2-3 db szárzellert, édesköményt, uborkát, és egy lilahagymát. Egy fél római salátát is beletépkedtem. Összekevertem a harcsafilé kockákkal és a végén egy egész citrom héját belereszeltem és a levével megöntöztem. A végeredmény egy letisztult ízvilágú, pikáns meleg saláta lett, amit a legnagyobb élvezetek közepette el lehet majd fogyasztani hidegen, vacsorára is... Halat enni nem kiváltság :)

harcsa_sali.jpg

harcsa_sali1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://henisutneked.blog.hu/api/trackback/id/tr376964195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása