Sütés-főzés, ahogy te is szeretnéd

HENI SÜT NEKED

Tejfölös juhtúró pitával...

avagy a sztrapacska íz előhívása

2016. július 21. - Heni süt neked

Ma egyszerűen megőrültem volna egy jó sztrapacskáért. Nem tudom mi volt velem, de országomat egy adagért... De aztán győzött a kényelem, a lustaság, mondván: kinek van kedve krumplis nokedlit szaggatni??? Viszont az íz ott motoszkált a számban vagyis inkább az agyamban, az emlékeim között, nagyon élesen. Így hát fogtam magam, vettem juhtúrót, friss tejfölt, újhagymát, majd összekevertem, kisütöttem hozzá egy kevés szalonnát, aminek eredménye valami mennyei pörc lett. Mindehhez teljes kiőrlésű pitát ettem paradicsommal. Megvolt amire vágytam, nokedli nélkül, bűntudat nélkül, maximális ízélménnyel. Pont úgy,ahogy emlékeztem rá...

juhturo.JPG

Hozzávalók:

  • 10 dkg juhtúró
  • 1,5 dl tejföl 
  • 5 dkg szalonna
  • teljes kiőrlésű pita vagy gm pita
  • paradicsom
  • újhagyma

A bejegyzés trackback címe:

https://henisutneked.blog.hu/api/trackback/id/tr958904432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tóninéni 2016.07.23. 10:22:09

Érdekes felvetés. Ez így elég görögösen hangzik -kivéve persze a szalonnát- elsőre, főleg a látvány, miközben az étel szlovák. Ez ilyen reggelinek tűnik számomra, miközben a sztrapacska melegen, ebédre jó.
süti beállítások módosítása