Sütés-főzés, ahogy te is szeretnéd

HENI SÜT NEKED

Hogyan éljük túl a házunkban történő gázcsőcserét? - 1. rész

avagy konyhai túlélő leckék kezdőknek

2018. szeptember 05. - Heni süt neked

Amikor bejelentik, hogy szeptember elejétől teljes gázcsőcsere lesz a házban, ezáltal nem lesz melegvíz és főzési lehetőség (ugyanis a házban lakók legnagyobb részénél gáztűzhely, és cirkó fűtés van), na akkor elfog a feltétel nélküli szeretet  kétségbeesés. Hideg vízben zuhanyozni,hajat mosni? Brrr... Ja, és ez cca. 3-4 hétig! Szerinted? Tudom, tudom, nekem lesz jó, meg a háznak... Én mindent bevállalok, de azért van egy határ :) 

Amikor ma reggelire szerettem volna egy rántottát készíteni, akkor szembesültem a gaz valóval, miszerint elzárták a gázt. Tudni lehetett, hogy mostanság, de ez a szörnyű tény hirtelen lebénított. Most képzeljétek el, ahogy a gasztroblogger, főzési lehetőségétől megfosztottan áll a tűzhely előtt és csak bámul maga elé, nagyjából kétségbeesve. 

Aztán, mint egy igazi gasztro Rambo, beindult a túlélési ösztönöm. Bevillant, hogy bár alig használom, de azért van nekem mikróm, így egy tálba összeöntöttem mindent, amit a rántottába szántam és nyomás a mikrohullámú sütőbe! Ez a megoldás amúgy alkalmazható egy-, max. kétszemélyes levesek, főzelékek készítésére, valamint tojásos ételek garmadára. A titok, hogy nagyjából percenként vegyük ki, keverjük át, így tud majd egységesen átfőni az egész.

Folytatás következik: a felismerés boldogsága, amikor a spájz rejtett kincsei közt rálelünk egy árammal működő főző/pároló/sütő csodára (amit nagyjából egyszer használtam, na de most!) témakörben...

De addig is:

img_6062.jpg

Hozzávalók:

  • 1 db MIKRÓHULLÁMÚ SÜTŐ

  • 2 tojás
  • 1 tk vaj/margarin
  • só, bors, pirospaprika
  • pár szelet kolbász
  • pár karika uborka
  • néhány szelet sajt

img_6061.jpg

Elkészítése:

Tegyünk minden alapanyagot (ízlés szerinti méretűre vágva, de szerencsés apróbbakra, így jobban átfő/sül) egy tálba, a tojást verjük fel és öntsük rá, majd tegyük a mikróba úgy 3-4 perce. Többször vegyük ki, keverjük át, mert különben csak a széle ég meg, a közepe nyers marad. 

Köszönöm a figyelmet!

A bejegyzés trackback címe:

https://henisutneked.blog.hu/api/trackback/id/tr7814223211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása