Sütés-főzés, ahogy te is szeretnéd

HENI SÜT NEKED

Zöldség curry

2019. október 21. - Heni süt neked

Egy húsmentes hétfőre (is) kitűnő megoldás ez a fűszeres, gazdag ízvilágú zöldség curry. A sokféle, izgalmas zöldségekből és pikáns fűszerekből álló étel melengető, majdhogynem testes egytálétel. Kimondottan telt aromáival, sűrű ízletes szaftjával tökéletes ebéd vagy akár vacsora is lehet sietős hétköznapokra. Hiszen gyorsan elkészíthető, és ha elhagyjuk a chilit belőle, akkor a gyereknek is kedvére való lesz. Az, hogy mennyire készítjük fűszeresen, az ízléstől függ. Én rajongok azért, amikor a számban csak úgy tobzódnak a különböző zamatok, aromák. Na, ez az étel ilyen. Pont ilyen. Ízes, fűszeres, és még egészséges is! Az egyik nagy kedvencem. 

img_9340.jpg

Hozzávalók:

  • 1 db sárgarépa
  • 1 doboz konzerv fehérbab
  • 1 üveg bambuszrügy
  • 15 dkg csiperke
  • 1/2 szál póréhagyma - a zöldebb része
  • 1 db kápia paprika
  • 1 kis darab chili paprika
  • 1 doboz konzerv kókusztej
  • kevés olaj
  • só, curry fűszerkeverék

img_9337.jpg

Elkészítése:

A zöldségeket aprítsuk fel ízléses vékony csíkokra (julienne), majd kevés olajon pirítsuk le az egészet. Fűszerezzük, majd adjuk hozzá a levétől lecsöpögtetett babot és bambuszrügyeket. Keverjük össze, most jöhet a kókusztej. Forraljuk össze. Ezzel el is készültünk ezzel a fenséges étellel.

Naan kenyérrel, pitával vagy rizzsel tálaljuk. Igazán mennyei ez így együtt. 

Jó étvágyat hozzá! 

Posztjaimat megtaláljátok a FaceBook oldalamon, és az Instagramon is!

img_9341.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://henisutneked.blog.hu/api/trackback/id/tr7815192524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Michael Gary Scott 2020.04.22. 14:45:01

Na ezt viszont elkészítettem ma ebédre :)
Szeretem a keleti ízeket, de nem vagyok bennük jártas. Curryt nem kaptam, így feltaláltam magam a boltban és currys fehérbabkonzervet vettem! Sajnos 1-2 hozzávaló kimaradt, de jó, hogy lehet variálni. Állandó recept lesz a háztartásban! :)
süti beállítások módosítása