Sütés-főzés, ahogy te is szeretnéd

HENI SÜT NEKED

Göngyölt kel

az egyszerűség és finomság jegyében...

2014. október 20. - Heni süt neked

Megkívántam. Akartam. Vágytam rá. És végül az enyém a lett. A göngyölt kel. Nem okozott csalódást...

50 dkg darálthúst megpirítottam egy nagy fej dinsztelt vöröshagymán. Ízesítettem a házi paprikakrémemmel, így a sózás már okafogyottá vált. Maradt tehát a bors,mint fűszer. Másra nem is volt szükség. Amíg hűlt a hús, addig a kelkáposzta külső leveleit leforráztam, és a maradékot pedig felcsíkoztam és beledobtam a sós, forró vízbe.Cca.10 perc után leszűrtem, és beleöntöttem a kiolajozott és zsemlemorzsával meghintett tepsibe. A tetejére raktam a töltelékeket, amik pont úgy készültek, mint a töltött káposzta esetében. Az egészet nyakon öntöttem az időközben elkészült besamel mártással. A tetejét megszórtam morzsával és betettem 180 fokra és kb. 35 percre a sütőbe, amíg aranybarnára nem pirult. Tejföllel lehet még gazdagítani tálaláskor, ezt én most kihagytam. Jól sikerült. Legalábbis ezt mutatta Ildi barátném (from Lancester) üres tányérja...

göngyölt kel.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://henisutneked.blog.hu/api/trackback/id/tr396811383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása