Sütés-főzés, ahogy te is szeretnéd

HENI SÜT NEKED

Csak lazán!

2014. december 15. - Heni süt neked

Kinek van ideje és kedve a karácsonyi őrület kellős közepén főzöcskézni? Nekem tuti nincs. Viszont éhes vagyok. Kívánom a jó ízes, szaftos sült húst. És a sült krumplit. Ja, és a sült hagymát. Ezt az egészet így egyben. Mi tehát a megoldás? DOBJUNK ÖSSZE VALAMI FINOMAT! Elő a tepsivel, az alapanyagokkal! Enyhén kiolajozott tepsibe sorban elhelyezem a karikára szelt burgonyát HÉJASTÓL. Igen, jól látod. Semmi cicó. Csak megmostam, felkarikáztam és ennyi. Só, bors. Nem kell semmi extra fűszer. Ez esetben a kevesebb több elve érvényesül. A hagymát laskára vágtam és rászórtam a krumplira. Volt a fagyasztóban egy olyan gyönyörű pácolt tarja szeletekből álló pakk, hogy na! A pác egy egyszerű paprikás, fokhagymás marinád, kevés olajjal keverve. Így állt anno egy éjszakát. Majd miután kicsit soknak bizonyult a mennyiség, 4 szeletet lefagyasztottam, aminek most jött el az ideje.  A húst (természetesen felengedés után) serpenyőben elősütöttem, hogy a szeletek rostjai összeugorjanak, így tartván bent az összes finom és ízletes zamatot, húsnedvet. Ezek után rátettem a hagymás, krumplis cuccra. Persze a kisült szaftot ráöntöttem az egészre, semmi nem veszhet kárba! Előmelegített sütőben 200 fokon sütöttem bő egy órát. Ezalatt a hús megpuhult, de mégis ropogós lett, a krumpli és a hagyma átvéve a kisülő hús szaftját, ropogós és nagyon ízletesre sült.

Szóval kb. 15 perc előkészület, nagyjából 1 óra sütés és elkészült az igazi pasi kaja: a hús+krumpli. Vállalom a pasis szálat, ha erről van szó.. Ezt én is nagyon szeretem. Főleg finom házi savanyúsággal. Isteni! Próbáld ki! Igazán megéri... :)

huskrumpli3.jpg

huskrumpli2.jpg

huskrumpli1.jpg

huskrumpli.jpg

huskrumpli4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://henisutneked.blog.hu/api/trackback/id/tr146984797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása